New work & please react...






























Ok, a few days ago I finished this embroidery on photo " Sight ". A picture of my fathers glasses wrapped in red thread en delicately embroidered. And I thought " not having shot is always missed".... I send it to  a competition!
Never did this before..ha. So please, give your comment and vote on this link!
http://wedstrijd.bregjesrondleidingen.nl/2013/01/31/sight/

It would make me very happy.
Thank you!

Een paar dagen geleden had ik dit nieuwe werk af,een borduursel op foto.Een foto van mijn vaders bril gewikkeld in rood draad en subtiel geborduurd. Ik dacht  " niet geschoten is altijd mis...en heb het opgestuurd naar een wedstrijd.
Dit heb ik nog nooit gedaan..ha. En ik zou aan jullie willen vragen om aub je mening te geven en stemmen op deze link
http://wedstrijd.bregjesrondleidingen.nl/2013/01/31/sight/

Ik zou er erg blij mee zijn.
Dankjewel!



6 reacties:

  1. Hij is prachtig, echt! (Ik heb hem geliked, heb ik dan gestemd?)

    ReplyDelete
  2. Dankjewel Iris!! Eigenlijk willen ze dat je er een reactie bij hebt...wat zie je,wat doet het jou,vraag je je iets af enz. maar ik vind het echt superfijn dat je m hebt geliked! Dankjewel!

    ReplyDelete
  3. prachtig!
    zeker na wat je me
    eerder eens vertelde
    alles komt samen
    jouw kijk
    fotografie
    de liefde voor je ouders
    en borduren
    op papier

    x
    Patrice A.

    ik geef hier commentaar
    want geen Facebook account
    sorry!

    ReplyDelete
  4. Lieve Patrice, zo voelt het wel..en toch dicht bij mezelf. Fijn is dat! Dankjewel voor je mooie woorden.
    Enneuh geeft niks dat je geen fb hebt...maar de link hierboven is gewoon van een website.

    ReplyDelete
  5. great idea! I love it!

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)